2

FriidaLindqvist

Min helg

Kommer inte ihåg när jag bloggde sist. Jag har haft lite saker för mig... :)
i lördags var jag hemma hos Mollie vi satt och lyssnade på musik och drack lite. Efter ett tag kom sebbe, senare gick vi till Tobbe där det var... "fest". Rikard följde med dit också. Vi var där ett litet tag bara. Sen gick jag och Mollie hem till henne och käka nudlar och somnade sen halv 6 på morgonen.

Igår, åkte jag och Mollie till Stjärnhov och hämtade hennes moppebil, för att sen åka med den hem till Malmköping. Sen tog vi den till solariet och solade i 20 minuter var. Det behövdes verkligen för mig! Sen gick jag hem och duschade och träffade Rikard. Vi var ute och gick med hans hund och sen gick vi till mig, där han stannade över natten :)

Nu har jag precis ätit middag och ska snart gå ut. För man kan ju fan inte bo i det här jävla huset.
Håller på att packa väskan.....hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: