2

FriidaLindqvist

Min dag

Nu ligger jag äntligen i sängen efter att precis ha duschat. Den här dagen har känts ovanligt lång. Fick sluta skolan en timme tidigare idag iallfall, det var jätteskönt. :)

På lunchen gick jag och Rikard och käka jääättegod thaimat. :) Skulle kunna leva på endast thaimat i resten av mitt liv. Och chips<3 såklart!

Efter skolan så gick jag och träffade Mollie, vi gick till gårn.... som börjar bli rätt tråkig. Sen träffade vi Jeanette.

Skulle egentligen solat solarium och tränat lite på gymmet med Mollie, men vi var för trötta för det. Sen har jag blivit sjuk, igen.... bara för att det är så kallt ute. när ska det bli vår? Om det är fint väder imorgon så tänker jag iallfall ha mina nya solglasögon. ;)

Tog lite bilder idag, men jag orkar inte hämta kameran och lägga in bilderna. Så det får bli en bild från när jag och Mollie skulle äta korv och såg att korvbrödet såg ut som en snopp. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: