2

FriidaLindqvist

Hade inte tid att blogga igår....




.....Jag hade annat för mig, som att träffa Rikard, smyga in i Jeanettes lägenhet och hitta henne sovandes, vart i skolan och sovit halva dagen.
Idag har det nog varit världens segaste skoldag, utan cigg också, men det har endå gått rätt bra. Och när jag kom hem visade mamma massa saker som hon hade köpt till mig, kläder och andra.... behövliga saker. Kan mna säga så? Dåååå bleeev jaaag glaaad!
Har jag precis städat mitt rum så nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och fular mig i camen. Skulle faktiskt vilja lägga upp bilderna, men det går inte.... :( Funderar på att göra en ny blogg och se om det funkar då.
Nej nu ska jag fixa mig lite, och sen gå till Jeanette :)
Skriver mer ikväll! Och går det inte att lägga upp bilder då heller så fixar jag en ny ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: