2

FriidaLindqvist

Godnatt alla (snälla) människor :)

Nu ska jag försöka sova. Kaaanske sover vid 4 iallfall. Hostar ju så mycket så det kommer ta jättelång tid :O Har haft svårt att sova hela veckan för att jag tänker och funderar så mycket.

Ska nog bara ta det lugnt den här helgen.. kan behövas. Bara träffa vänner och vila :)
Var i Norrköping och festade förra helgen. Tror att det är därför jag är sjuk nu, för jag var ute rätt mycket utan jacka. Det var jättetrevligt där iallfall :) Även fast det nästan bara var Mollie och jag som dansade och alla satt och kollade lite konstigt på oss kändes det som. Haha. Har tyvärr inga bilder därifrån... Nej nu måste jag sova, sov gott :)

Just nu hihi

Är så trött att ögonen går i kors.....


Kommentarer
Postat av: just a smalltown girl

sv: haha ja så skriver man :) okej, men jag fyller iallafall då :D <3

2011-03-06 @ 12:47:10
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: just a smalltown girl

sv: haha ja så skriver man :) okej, men jag fyller iallafall då :D <3

2011-03-06 @ 12:47:18
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: