2

FriidaLindqvist

Frågor :)

1. Är du singel? Ja.
2. Är du lycklig? Ja det är jag nog.. :)
3. Är du uttråkad? Ja.
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Haha.. jaa ;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit, Och dom är skilda. 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa det gör jag :)
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det har jag.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Såklart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Nej.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha ingen aning? 
7. Är du kär? Nej.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, men bara för att få ha fin klänning och för att bröllop är så fina. Det där med att vara tillsammans och älska varandra tills man dör tror jag inte på..

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund!!
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både och.
8. Pengar eller lycka? Både lycka och pengar.
9. Dag eller natt? Dag :)
10. MSN eller mobil? Mobil.


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja mycket!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej :O
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja...
6. Ätit en hel tårta? Nej blä
7. Gjort bort dig offentligt? Ja haha! För ofta.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja...!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej jag tyckte mest det var skönt.
10. Velat försvinna? Ja


Vad såg du på tv sist? Någonting igår kväll som handlade om kostiga tjejer typ.
Vems blogg läste du sist? Sofijaboberg.blogg.se
Vad åt du sist? Kreps, eller vad det heter.
Vem pratade du med sist? Mamma
Vad sa du? "Har du sett min mobil och mina halstabletter?"
Vem ringde du sist? Kommer inte ihåg?
Vem messade du sist? Mollie
Vad läste du sist? Läste vad?
Vem pussade du sist? Rikard...
Vem kramde du sist? Jeanette
Vem bjöd du sist på något? Vet inte.
Vad köpte du sist? En macka och kaffe i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: