2

FriidaLindqvist

Var bara tvungen att skriva av mig..

Det här behöver inte ni läsa.. för det är ändå bara tråkigt, men jag var tvungen att skriva av mig lite. Det är så skönt!:)

För några dagar sen har jag tänk att "hur jag jag bli så arg så att jag inte vet vad jag gör för småsaker..?  Det blir bara helt svart i ögonen, fast det inte ens är något jag behöver bli arg på".
Då kom jag på att allt som jag har blivit arg och irriterad på har jag.. vad ska man säga.. bara lagt på hyllor hela tiden.
Så nu när det händer någonting som jag blir lite irriterad på kommer allt det som "ligger på hyllorna fram".

Men Rikard har sagt till mig att "Du måste ju glömma allt tråkigt som hänt någon gång!!"  
Och jag har aldrig varit någon långsiktig person (eller vad det heter), jag är en sån person som blir skitarg en liten srund, och direkt efter det är jag skitglad igen. Samma sak med personer.. jag kan inte vara sur på personer länge alls. Jag fårlåter personer väldigt lätt.

Men nu har jag försökt att glömma det där gamla sakerna som jag blir arg på. Det känns bra...
Men det är inte så lätt när det händer nya saker som irriterar mig hela tiden. Men jag ska försöka att inte bry mig så mycket om allting. Mest bara bry mig om det jag tycker om och skita i det andra. Liksom bara flyga genom livet hahah! För snart är det sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

riktigt bra skrivet frida! fastna inte på negativa saker, försök skaka av dig dom<3

2010-05-13 @ 17:00:34
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: