2

FriidaLindqvist

Äckliga dom

Eftersom att jag blir så jävla arg så ofta, och tar ut det på andra, så har jag kommit på att jag tar ut allt här på bloggen istället! Och tycker ni att det är tråkigt att läsa min blogg nu när jag kommer skriva av min ilska här så kan ni ju sluta läsa nu...

Asså det finns 3 (kanske 4)    personer här  som jag VERKLIGEN hatar, och nu menar jag verkligen att jag hatar dom... .. dom 3 prsonerna är falska, äckliga, eller bara helt dumma i huvudet. Bläää, skulle helt allvarligt kunna gå och spy på dom.

JAG HATAR MÄNNISKOR SOM TYCKER OM ATT FÖRSTÖRA FÖR ANDRA HELA TIDEN.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Söt du är gumman! haha

2010-05-04 @ 20:32:23
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: