2

FriidaLindqvist

USCH!

Är skitirriterad..

Jag köpte likdan klänning som en vän till mig redan har..
Och jag fick reda på idag av en annan vän, att en tjej som inte har någonting med det här att göra att det var så att hon som "jag köpte en likadan klänning som" hade visat mig sin nya klänning och då hade jag tyckt att den var jättefin, och då köpt en likadan klänning!
Eeeh ooookkkeeeeeejjj..? Måste jag bara säga.. 

Vad bra att du har så bra fantasi, det önskar jag att jag också har.. Eller har det ens något med fantasi att göra? Det kanske är en sjukdom.. liksom, man tror att det har hänt saker, fast det inte har det, eller vad vet jag..?

Det var så att jag var i Eskilstuna för att shoppa, där hittade jag en klännig, som satt perfekt! Och jag blev helt kär i den. Men jag hade inga pengar till att köpa den då.
Några dagar efter det träffade jag hon som hade den där klänningen, vilket jag inte visste om. Och då berättade jag för henne att jag hittat en perfekt klänning, och sen beskrev jag för henne hur den såg ut. DÅ berättade hon för mig att hon hade en sån hemma.
Då frågade jag henne om det var okej om jag också köpte en sån, om jag verkligen inte hittade någon annan. Och hon sa att det var OKEJ.
Och jag hittade ingen annan klänning som satt bra, eller som såg bra ut. Så jag köpte den som hon har en likadan.

Nu är det så att vi har tänk ha dom till samma tillfälle, men det är klart att jag inte vill köpa en likadan klänning som en vän redan har, när båda har tänk ha den samtidigt. + att en grej som gjorde att jag tvekade på att köpa en likadan klänning var för att jag visste att min vän som har en likadan skulle se 100 gånger bättre ut i den än mig.

Och nu handlar det här inlägget om en fjantig klänning, men det var inte det som var meningen.
Meningen med det här inlägget var att den personen som snackat skit om mig (som även har gjort det flera gånger) kan väl ta och sluta med det. Det är bara omoget och fjantigt. BAJS!


JA JUSTE, JAG SKA INTE BRY MIG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: