2

FriidaLindqvist

Sola solarium nu!

Det blevet till inlägg igår.. och jag har fortfarnade inte hittat min kamera. Det är något som jag är skitbra på.. Att tappa bort saker! Och slösa pengar och annat är jag också väligt bra på.
Jag har nyss städat mitt rum, det var inte ens tråkigt att städa. För jag stod där med damsugaren i mjukisbyxor och bh och stod och dansade till 80-tals musik. Haha.

Aja, nu ska jag snart gå och möta upp Sofia, sen ska vi sola solarium! :) Det behövs verkligen!
Ska verkligen försöka hitta min kamera så jag kan ta kort på mina nya kläder som jag har köpt i veckan och hur jag kommer se ut på skol-avslutnings-festen, eller vad man ska kalla det.

Typ lite mer än 1 år gammal bild på mig och Sofia, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: