2

FriidaLindqvist

Kvällsbloggning

Mamma: Frida,  känner du hur illa det lukar i köket?!
Jag: Ja.. köttbullar!
Mamma: Köttbullar? Nej..
Jag: Åt ni köttbullar till middag idag eller?
Mamma: Ja det gjorde vi faktiskt.

Haha jag har så bra lukt :)

Idag har det varit en skön skoldag, och det kommer det vara imorgon också. För det är kärleksvecka den här veckan på skolan.. Så idag har vi typ bara lyssnat på någon barndman, sen fick vi släcka eld också, vilket jag har film på som jag ska  lägga ut på bloggen senare, och imorgon ska vi baka och kolla på film typ. Resten av dagarna den här veckan är vi lediga, gud så skänt!:)
Så på onsdag blir det att sola solarium med Sofia igen.

Och jag har fortfarande inte hittat min kamera:( men jag ska fortsätta leta.. Åh, jag saknar min älskade kamera ju!

Men  nu ska jag lyssna på en låt, sen måste jag sova. Godnatt alla fina läsare, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: