2

FriidaLindqvist

Imorgon blir det klassresa i...

GÖTEBORG!
Nu har jag snart packat klart, utom lite. Resten packar jag ner imorgon bitti.
Jag är sån sån person som har med mig ALLA kläder jag använder, även fast jag bara ska till
Göteborg i 4 dagar.. men sen är jag ju också en sån person som väldigt ofta får beslutsånget
och sånt.. och när man sitter där nere i Göteborg vill man ju inte känna att man verkligen vill ha
den där tröjan som man lämnade hemma, för man trodde inte att man skulle använda
den.. fattar ni vad jag menar..?

När jag kommer hem lägger jag ut massa roliga bilder! :)


Nu ska jag duscha och sen träffa Erika.

Kanke hinner skriva ett sista inlägg imorgon innan jag ska åka iväg. Annars hörs vi på fredag.
PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: