2

FriidaLindqvist

Göteborg- klassresa!

På tåget på vägen dit...
Jag och Jeanette satt brevid varandra, vi satt och lyssnade på "danska låten" hela tiden och tog massor med bilder! En sak som var lite jobbig där på tåget var att jag spillde kaffe  på hela mig stol (
typiskt mig) och på mig och Jeanette så jag var väligt blöt i rumpaan när vi kom fram.. Fast jag satt på huvudsaken!!
                                                                               

Låten som har spelats mest under resan = nästan hela tiden! :)  Haha
 

På Universeumet..
Det var askul där, mycket roligare där än Liseberg.

                                                                                  Vet ni vad det här är?! GRODBARN


Det här är faktiskt en haj! HAHA!
Där inne på universeumet var det som en glastunnel
i ett akvarium där vi gick igennom, och det simmade
en haj över oss.
Ser in att det ser ut som att den har
värsta läpparna?
Hahaha.


                                                                             Naaaww, gullig va?! Dom sover brevid varandra!:)
När vi äntligen komit till stugorna efter en lång dag...

                                                                              Älskling och jag<3

Andra dagen... på Liseberg.. också sista dagen med bilder.

Jeanette, stolt över sin nalle som hon vann!




Vi har för det mesta haft skitkul. Även fast jag bröjade gråta i Uppsvinget på Liseberg, och skaka skitmycket
så att alla glodde på mig, och även fast jag, Rikard och Tobbe tappade bort en kod till vårat skåp där vi låst in
våra väskor så vi skulle slippa bära på dom så vi var tvugna att betala 400 kr för att få våra väskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: