2

FriidaLindqvist

Gör detta testet inom tjugo min annars händer det något som du inte vill, IMORGON!

Såg det här testet på bilddagboken, och imorgon vill jag verkligen inte att det ska hända något som jag inte vill!
För imorgon ska jag och Sofia praoa med min mamma på sjukhuset i Eskilstuna! :O

Gör detta testet inom tjugo min
annars händer det något som du inte vill, IMORGON!

Hur..
Svarar du i telefonen: Hallå eller hej eller hej det är Frida
Gör du när du är kär i fel person: Vadå "fel" person?
Tycker du om gul-bil-leken: Ja
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inget i plånboken tror jag, men har pengar på andra ställen :)
Mycket är klockan: 23.47
Spenderar du en regnig dag bäst: Går ut och badar i regnet.. Nej som alla andra dagar såklart.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Ett långt sms från Erika :)
Pratar du med på msn just nu?  Emil.
Ringde dig senast? Sofia
Vill du kasta en sten i huvudet på? Nej inga små stenar, vill kasta berg i huvudet på två personer..
Ska du träffa imorgon? Erika sen Rikard en stund :)
vem fick du senast ett sms av? Mamma :)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:  i typ 2 sekunder ja
Gråtit en hel natt:  inte en hel natt inte
Åkt vattenskidor: Nej, men det måte jag testa någon gång!
Åkt rullstol:  nej
Gjort en bakåtkullerbytta:  Ja.. AJ!
Köpt lösgodis för över 50 kr:  ja
Önskat att du var det andra könet:  någon gång kanske
Sett din kompis i rosa kanindräkt:  nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: