2

FriidaLindqvist

En cykeltur...

För lite mindre än en timme kom jag precis hem. Åh vilken hemlängtan jag har haft ett tag ikväll!
Jag och Jeanette bestämde oss för att cykla lite ikväll. Då började vi cykla mot hälleforsnäs.. på en grusväg. Som tog ETT ÅR att cykla kändes det som.
När vi cyklade på den där grusvägen känndes det som att vi inte kom någonstans.. så vi tänkte precis vända, när vi ser att vi är vid en stor väg!
När vi kom ut på den där stora vägen så var vi vid Bäckåsen bara.. vilket betyder att vi åkte fel någonstans.

Från bäckåsen började vi då åka hem mot Malmköping, men halvvägs märker vi att Jeanette har fått punka på cykeln! Så då fick vi GÅ därifrån hem.. Det var hämskt och nu ligger jag här i min säng jättetrött.
Så nu hade jag tänk att sova. Godnatt :)


Bilder från kvällen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: