2

FriidaLindqvist

Varför bloggade jag inte igår?

Nu är jag hemma från skolan :) och nu är det äntligen helg igen!
Kunde inte blogga igår för först var jag på sjukhuset, sen var jag med Erika och Jeanette på gårn.
Efter det sov Rikard hos mig, jättemysigt!


Men nu ska jag duscha efter det ska jag fixa mig lite, ringa mamma och kolla om hon har lagt in mina pengar på miott kort nu. Sen ska jag upp och träffa Jeanette.
Lägger upp en dagens-outfit-bild sen.

Ikväll har jag och min klass disco på alla små barn. För i vår åker vi till Göteborg i 4 dagar. Vi har över 60 000 i våran klass nu!


Imorgon är det fest :D !!

Kommentarer
Postat av: Clara

sv; jaa den e sorlig men grymt bra :)



Hörde att dig gick bra på sjukhuset!!

2010-03-26 @ 15:36:02
URL: http://kexclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: