2

FriidaLindqvist

Nattbloggning.

Det går inge bra att plugga för mig, jag sitter bara och lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. Men jag har ju några timmar på mig så jag hinner nog klart endå..



Hah, kolla vilken gammal bild på mig och Rikard.
Jag tror att den är tagen typ i slutet av april eller
början av maj förra året!



Här konfirmerar jag mig!
En blond fjortis med ruffsigt hår och massor med mascara och massor
med fondation på läparna i en vit "klänning". Snyggt! Big-hair!


Mollie posar på Öland. Vi var på just det där stället typ varje dag när
vi var där.

 
Här står jag och Sofia och kramas framför värsta fina utsikten.
Jag tycker jättemycket om den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: