2

FriidaLindqvist

Min dag!

Min dag började med en jääätteeestressig morgon, som vanligt! Men i mitten av skoldagen åkte Mollie och jag till  Flen, så missade typ två lektioner. Sen gick vi hem till mormor med Jeanette och åt mackor. Sen gick vi till gårn med Erika, och träffade lite folk där :)

Mollie sover hos mig ikväll :)
imorgon har vi ingen skola, för alla i Flens kommun eller något har studiedag jätteskönt!

Och idag fick Mollie och jag reda på att vi inte är hel-hel svenskar vilket jag trodde att vi var. :O

Varning för gamla bilder på mig och Mollie, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad snygga ni är!

svar uppskattas inte i min blogg, puss

2010-03-20 @ 16:55:55
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: sonny

jag tror vi har fjortisar på g

2010-03-23 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: