2

FriidaLindqvist

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt :(...

Men nu ska det bli ändring på det! :)

Idag har det varit en asskön dag. Jag började dagen med matteprov, som jag vet att jag iallfall kommer få godkänt på! Sen hade jag en halv so-lektion, för jag åkte till Flen med Mollie och Jeanette för vi skulle till ungdomsmottagningen. Men det var stängt. Och medans vi var där i Flen så missade vi tekniklektionen. När vi kom till Malmköping gick jag, Rikard och Tobbe hem till Rikard. Sen gick vi till skolan igen och hade svenska lektion, sen hade vi idrott, men jag gick hem!
När jag kom hem så somnade jag och när jag mamma väckte mig efter några timmar så fick jag värsta paniken! Jag trodde att jag hade sovit hela torsdagkvällen och hela fredagen... Men det hade jag tydligen inte gjort!

Haha, en gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: