2

FriidaLindqvist

Flickor med smink :)

Är det bara jag som tänkt på det, eller var jag bara lite efter? Men nu börjat nästan alla tjejer sminka sig när dom går i 4:an... Vad jag kommer ihåg så började jag och mina kompisar inte sminka oss förns i 6:an tror jag. Men då var det bara pyttelite mascara och lite läppglans typ. Dom som går i 6:an och 4:an nu, sminkar sig lika mycket (vissa lite mer) än vad jag gör... Sen läste jag på en tjejs blogg, som går i 5:an tror jag, att hon hade skrivit vad hon hade shoppat, sen hade hon skrivit saker som hon ångrade sig att hon inte köpte. En utav sakerna hon ångrade sig att hon inte köpte var vattenfast mascara! För hon skulle åka utomlands... Men ofta en flicka som går i 5:an ångrar sig att hon inte köpte vattenfast mascara när hon bara är 11 år..?
Okej att det kan vara kul att sminka sig när man är liten för man känner sig stor och sånt. Men jag tycker faktiskt att det är lite synd..
Och nu låter jag säkert som värsta gamlingen, men jag tycker så..
"Vart tar världen vägen? Ingen som vet, lika bra att gå hem "

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns för dig också gumman!

2010-03-22 @ 11:34:23
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: