2

FriidaLindqvist

"Ett hjärta av guld!"

Pernilla hade lagt ut en länk på den här videon på sin bilddagbok. Och när jag lyssnade på den här låten som jag fick höra några gånger om dagen rätt länge så kom jag på att tänka på massor med minnen från i våras. 

Låten är från en teater som vi har gjort i skolan. Bilboo, Eddie, Calle, Albin och Olle tror jag att det är som har gjort den! 


En bild på oss alla som var med och hjälpte till med teatern. Sofia och jag var dom som sminkade alla och sånt, såklart! :)
Ser ni Sofia och mig..? Vi sitter typ mitt i högen!


Kommentarer
Postat av: Sofija

oh vilka minnen! :O den bästa tiden i mitt liv <33

2010-03-05 @ 18:15:53
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: