2

FriidaLindqvist

En dag i Eskilstuna.

Just nu är jag med Sofia. Direkt efter skolan åkte vi till Eskilstuna och shoppa lite. Jag köpte örhängen, armband, en tröja och ett linne. Jag lägger upp bilder på allt imorgon. Men Sofia och jag tog nyss massor med bilder, där jag alla nya saker på mig, utom linnet! :)

Nya tröjan.


Nya örhängena.

Jag råkade skämma ut mig flera gånger idag. Som när vi stod och vänta på bussen till Eskilstuna så stod jag och bet på mitt busskort och råka samtidigt le och kolla på en gammal gubbe, sen började jag skratta när jag kom på vad jag gjorde, sen sa jag "nej, jag skoja bara" till honom, utan att jag ens tänkte på det! 
Sen när Sofia och jag stod i Eskilstuna så gick det förbi några 10-åringar som sa hej till oss. När dom hade gått förbi så sa Sofia "hej sötnos" och direkt efter sa jag "ååh snygging" och gissa vem som precis gick förbi mig då?! Jo, samma gubbe som jag råka skämma ut mig för när vi väntade på bussen. Han trodde ju att jag sa snygging till honom så han blinka med ena ögat till mig. Usch! hahah! Jag blev jätte äcklad.. :S

Kommentarer
Postat av: matilda

köpte du inte den rosa tröjan ;D<3

2010-03-05 @ 22:01:58
URL: http://tillaann.blogg.se/
Postat av: Mollie

hahaha Frida då x)<3

2010-03-05 @ 22:09:42
URL: http://molliejaa.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: den svarta va snyggare ;)

2010-03-06 @ 20:02:54
URL: http://tillaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: