2

FriidaLindqvist

Bra-dag-idag!

Slutade skolan halv tolv idag. Sofia och jag gick och sola solarium nästan direkt. Men på vägen dit när vi var precis utanför Toms hus så knackar han på fönstret, vi kollat dit och vinkar glatt, men han bara pekade bakom oss, vi fattade ingenting, men sen kollade jag bakom oss. Och vad tror ni står där?! Jo älgen som jag blev jagad av för ett tag sen stod ungefär 20 meter bakom oss! Vi fick panik och sprang in till Tom. Men tillslut vågade vi oss ut och gick och solade.


Världens finaste Sofia!





Kommentarer
Postat av: evelina

va fina ni e ! :)

2010-03-03 @ 20:32:20
Postat av: Sofija

Blir värsta glad när jag ser de där bilderna! (;<33

2010-03-04 @ 21:40:43
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: