2

FriidaLindqvist

Jag är sjuk...:(

Åååh helvette vad irriterad jag blev på 2 sekunder när jag läse en grej. Nu har jag lust att skriva ut på bloggen exakt hur jag känner och hur sannigen är. Men "alla" i Malmköping tror bara på skitsnackaren som tydligen vill att hennes pojkvän ska slå min pojkvän.
Berätta bara sanningen och stå för vad du gör!
blääääääääääää

Sen är jag sjuk också, min pojkvän sov hos mig igår, och då på kvällen bestämde vi att på morgonen efter skulle vi sova länge och bara ha mysigt. Men jag vaknar tidigt av att jag håller på att kissa på mig och springer upp på toan. Där märker jag att jag (varning för lätt äcklade personer) kissar blod. Och ont gjorde det. Jag och mamma åker till sjukhuset i Katrineholm och där visade det sig att jag hade allvarlig urinvägsinflammation. Så idag blir det att bara vara hemma och att vara barnvakt åt snälla söta lillebror.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag saknar dig gullet <3

2010-06-21 @ 17:12:42
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: