2

FriidaLindqvist

Tur i oturen...

Jag glömde ju min mobil på parkeringen vid mcdonalds i Katrineholm, det gick runt lite folk där när vi åkte därifrån.

När pappa ringde till polisen sa dom att dom inte fått in någon mobil, men han sa åt mig att ring till mcdonalds, där sa en tjej att dom hittat min mobil i morse när dom städat och sen lämnat in den till polisen (usch vad glad jag blev då). Lite senare ringde dom från polisen till mamma och sa att min mobil var där :)

Haha, jag hoppas att dom inte läst smset som jag och jeanette skrev från hennes mobil till min mobil när vi märkte att jag glömt kvar den på gatan..
"Hej, lämna mobilen till polisen, annars dödar jag dig. /ägaren till mobilen."
Det skulle ju vara lite pinsamt om dom sett det smset, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: