2

FriidaLindqvist

Min dag.

Har inte kunnat blogga något på dagen idag, för det har inte gått att logga in på min blogg, men nu gick det :D

Har precis fixat mig klart, ska nog träffa Erika och Nattalie snart.
Det har varit en skön dag idag, har jobbat lite och tjänat egna pengar!

Har klippt min hund idag också på huvudet och på öronen :) Haha jättegullig blev hon.
Min älskling. 




Hååårrr.
Hahaha, med tanke på hår så kommer jag ihåg när det två tjejer som satt i bastun och kolla på alla tjejer i klassen när dom duscha efter idrotten och gick sen runt till alla och sa att alla tjejer hade hår på fittan. Och det var menat till Sofia och mig, typ så att allla killar skulle tycka att vi var äckliga eller något. Men det var det, att vi  hade ju inte ens det. Och dom tjejerna i klassen som hade det, det var bara dom som blev drabbade.
Haha, jag kommer ihåg hur arg jag blev och hur äckligt och barnsligt jag tyckte att det var att sitta och gömma sig i en bastu och kolla på andra tjejer när dom duscha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh fyfan, blir irriterad av att tänka på de ;O<3

2010-01-31 @ 11:21:42
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: