2

FriidaLindqvist

"Svank-övning"

Jag har skitont i ryggen! Kan knapp böja mig, jag undrar vad det beror på. Jag känner mig som värsta gamlingen..
Men mamma sa att jag ska "stå på alla fyra" och svanka, sen upp med ryggen, sen svanka osv.. haha. Så det ska jag väl göra nu och se om det bli bättre.

Annars skulle jag bara så på fötterna och hänga ner med händerna i marken, men jag tycker "svank-övningen" låter roligare. Och när jag testade det andra så gjorde det det bara jätteont.

Efter det ska jag antingen läsa min bok som jag läser i skolan eller ringa Rikard och prata med han en stund.. får se vilket jag gör först, det beror på när han har kollat klart på någon film.

Och nu råkade jag trycka på någon knapp så att all text blev sne, och det går inte att få bort, aja. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: