2

FriidaLindqvist

Sista inlägget från mig på en vecka

Är hemma hos Mollie nu, vi åker hemmifrån henne ungefär klockan 9 imorgonbitti!
Sofia kommer kanske gäst-blogga någon gång åt mig på min blogg, snäll som hon är. Men när jag kommer hem så ska jag först träffa Rikard sen kommer jag lägga in jäättemånga bilder från hela veckan på bloggen.

Vi kommer ha jättekul, det ska bli jätteskönt att komma bort från allt här.
Tänk er, att åka iväg 5 timmar härifrån en vecka med en bästa vän och åka skidor, basta och kanske bada i ett badhu. Visst låter det skönt?

Aja, sakna oss inte för mycket nu, och fortsätt läsa min blogg! Puuussss

Snyggast bild gjord av MollieJaa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: matilda

lyckost

2010-01-10 @ 15:16:54
URL: http://tillaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: