2

FriidaLindqvist

Roliga skor!

Kom precis in, som jag alltid säger.
Jag var iallafall med Rikard. Vi möttes, och som vanligt hinner han nästan enda hem till mig innan vi möts. Det måste jag ändra på. Men först var vi iallafall ute och snackade lite. Sen gick vi hem till honom och kolla på någon jättekonstlig men rolig film.
Vi sökte på skor på google också, och jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde då på länge. Kanske för att jag inte hade skrattat någonting idag, eller så tycker jag bara att det är väldigt roligt att kolla på fula och konstiga.. skor?

På vägen hem från honom sköt vi en raket på heden, som han hade kvar från nyår. Lite senare möter vi två gubbar som frågade om det var vi som gjorde någoting så att det smällde. Haha Naej, svarade Rikard. 

Det här var dom skorna som vi skrattade mest åt.
Var tvungen att lägga ut dom på bloggen eftersom att då kan jag själv gå in och kolla på dom och skratta när jag har tråkigt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: