2

FriidaLindqvist

Pack-lista

Nu måste jag göra en packlista på bloggen för det är mycket lättare att packa då. För jag är typ sämst på det haha. Det vet Mollie.

* Smink
* 7 trosor
* Bh:ar
* 7 strumpor
* 7 skidtrumpor/raggsockor
* Mjukisbyxor
* Plattång
* Hårborste
* Tandborste
* Understället (haha)
* Några leggings
* Några tröjor
* Pälsmössan (bara för att Mollie och jag ska använda det)+vanliga mössan
* Solglasögon (bara för att Mollie och jag ska använda det)+vanliga skidglasögon 
* Bikini
* Min bok till Svenskan
* Mobilladdare+mobilen
* Kameraladdare+kameran
Nu har jag säkert glömt något, men för ringa Mollie och kolla vad hon har med sig :)

Låten Haha. Massa minnen man får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: