2

FriidaLindqvist

Jag fick som jag ville!

Jag har vart ovanligt glad dom senaste dagarna, helt utan anledning, tror jag. Jätteskönt är det iallfalll. Men sen har ju jag värsta humörsvängningarna, så snart helt plötsligt blir jag väl arg och sånt istället.

Ska berätta om min natt/kväll igår.. Jag började sakna Rikard jättemycket, och då menar jag verkligen jättemycket. Men han var inte innne på msn och han svarade inte när jag ringde honom. Så jag frågade Rikards syster som var innne på msn om ohn visste vart han var. Men hon var inte hemma, så hon visste. Så då frågade jag Jussi om han var med honom. Och det hade han vart, men han hade gått hem. Så efter ett tag gick jag ut till Jussi så att vi kunde gå hem till Rikard, Men det gick inte. För klockan blev mer och mer och Rikards pappa låg nog och sov. Så Jussi och jag var ute och stog och snacka med Micke, eller vad han hette. Och sen gick vi till Jussis källare. Då ringde min mobil, och jag tänkte "nu ringer mamma och ska säga att jag ska komma hem eller något" Men då var det Rikard som ringde. Så vi träffades och jag blev jätteglad, sen följde han med mig hem och sov hos mig. :) Och anledningen till varför ahn inet svarde i telefonen var att han spelade! :O

Haha, Rikards och mina ben.

Idag är det ju spa-dag eller vilodag, eftersom att det är söndag jätteskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: