2

FriidaLindqvist

Jag är slö

Igår skulle träffa Rikard och bara vara med honom ett tag, men det blev att jag sov hos honom också :)
Det var jättemysigt som vanligt.

Nu funderar jag på om jag ska sminka mig och platta håret och lite så och gå ner till skidbacken och snacka litemed dom som är där. Om jag nu orkar. Har egentligen lust att bara ligga hemma och sova.. men då blir jag bara ännu tröttare.

Idag skulle egentligen jag, Mollie, Julia och Erika kasnke åka till Eskilstuna och kolla på bio. Men sen har det ju hänt en grej så Mollie fick inte. Hon har utegångsförbud. Åh, stackars Mollie.

Nej, nu tjatar Måns på att jag ska gå ner till backen och träffa han, Sofia och några. Och jag bor ju trotsallt bara typ 100 eller 200 meter ifrån så jag ska nog orka gå dit och sluta sitta här och skriva onödiga saker.
Men skriver mer senare. Puuuussssssaaaaarrr

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: juste kommer oxå ihåg de! (:

roligt att se dej en stund! <3

2010-01-06 @ 16:39:39
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: