2

FriidaLindqvist

Igår!

Förålt för dålig uppdatering men, nu är jag hos mamma och hemma från pappa, där jag inte kan blogga något, eftersom att jag inte har en egen dator där och vågar inte fråga om jag får låna någons som bor där.

Men igår var jag iallafall med Sofia i Flen och åt på thairestaurang, skitgott. Jag äälskar thaimat. Men medans vi satt där på restaurangen så märkte vi att våran buss hade gått för 5 minuter sen. Så vi fick vänta i Flen ungefär lite mer än en timme. Det var kallt och rätt jobbigt, men endå rätt bra. Eftersom att då kunde vi inte göra annat än att prata, vilket gör att vi kommer närmre varann igen. Ska ladda upp en video på när jag och Sofia sjunger bland massa folk på station. 
När vi kom till Malmköping igen satt Mollie, Anny och två killar från Strängnäs där och väntade på mig vid busstationen. Vi väntade där en liten stund till tills Julia kom sen gick vi till pizzan.
Sen åkte killarna hem.


Pappa:
Friida, kan du komma ett tag?
Frida: Ja vad är det?
Pappa: Vilken väska är din?
Frida: Den svarta?
Pappa: Vad har du i den då?
Frida:.... sprit..?
Pappa: Ja, gå och häll ut det nu!
Frida: Du kan göra det istället...

Haha ja.. det var inge kul. Hade ju inte så mycket kvar, men endå. två flaskor med lite mindre än halva i. 

Kommentarer
Postat av: krille

"killarnafrånsträngnäs" xD tack då :P får inga namn nämnas i bloggen ;)

2010-01-06 @ 21:43:35
Postat av: krille

"killarnafrånsträngnäs" xD tack då :P får inga namn nämnas i bloggen ;)

2010-01-06 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: