2

FriidaLindqvist

"han hörde nog inte så bra..?"

Haha idag i skolan var det någon gubbe som var där och informerade om något bygg-gymnasium eller något.

Gubben: Jaha vad ska du välja för linje då?
Jag: Hantverksprogrammet! :)
Gubben: Jaha, men då är det HÄR någonting för dig! *pekar på en hammare*
Jag: Haha.. nej asså.. det som handlar om smink.
Gubben: Smid..?
Jag: Nej, smink.
Gubben: Jaha! Du ska bli guldsmed!
Jag: Hahah, SMINK!
Gubben: Smint.. Smich.. Smik..?
Jag: *börjar skratta asmycket, och kollar på mobilen*
Gubben: Jaja.. du skrattar du, men det är inte ofta mamma och pappa inte går till jobbet!
Jag och Mollie och Anny: Hahahaha!

Lite senare..
Anny: Han hörde nog inte så bra...?

Hahah kulkul var det.

Kommentarer
Postat av: Mollie

Hahaha garva typ ihjäl mej, o pinsamt vare x)<33

2010-01-19 @ 20:32:53
URL: http://molliejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: