2

FriidaLindqvist

En dag i backen, utan skidor eller snowboard

Vaknade idag av att Mollie ringde och väckte mig och frågade om jag skulle med och åka skidor i backen. Det ville jag såklart så jag gick upp fort och fixade mig i ordningen, men sen märkte jag att jag har så fula skidkläder så jag blev skitirriterad och gick ner mycket senare till skidbacken utan skidor och utan skidkläder för att bara kolla på alla som var där. Men jag hittade iallafall 500 kronor i mina termobyxor. Man blir så glad då, när man hittar pengar som man inte hade någon aning om att man hade.
Direkt när jag kom skidbacken gick jag in och köpte coca cola och då kom också Oskar så vi satt där inne och snacka lite.

Sen skulle jag vara högst uppe i skidbacken med Mollie och Oskar. Och det tog typ år för mig att komma upp där eftersom att mina nya skor jag fick av mamma var jättehala. Och det var ännu svårare att komma ner. Jag skulle först stå bakom Mollies skidor medan hon åkte ner, men det gick inge bra så jag var tvungen att gå ner istället, vilket gick ännu sämre. Alla kollade på mig kändes det som när jag satt på fötterna och åkte ner där för skidbacken.
När jag kom ner såg jag att Mollie hade stått och garvat åt mig, och precis när jag skulle gå in i caféterian så ramlade jag igen.

Någon: Men Frida, nu ramlar ju du hela tiden. Gjorde du dig illa?
Frida: Det gick jättebra!!

Haha, lite pinsamt.
Nej nu sitter jag bara och skriver massa skit, så nu ska jag lyssna på musik och städa mitt rum, som verkligen behövs! Skriver mer senare.


Skittråkig bild, jag vet. Men jag hittade inte bilden bland mina andra 10.000 bilder som jag ville lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: