2

FriidaLindqvist

Inlägg från igår kväll

Just nu ligger Mollie och jag i min säng och har det mysigt, haha nej men. Nu ska vi snart sova :) Jag ska bara blogga lite först om när vi var i Eskilstuna och resten av kvällen.

Först shoppa vi lite. Jag köpte födelsedagspresent till pappa och Rikard och smink tillmig själv. Och jag hittade världens finaste klocka som jag måste ha, som jag har velat ha sen somras. Så jag kanske åker in nästa helg och köper den!

Bion var sådär.. Jag tyckte att den var jobbig och sorglig. Fast rätt bra var den :)


När vi kom hem var vi först ute med Erika en stund och vi träffade Rikard och jag gav honom presenten. Efter det hade Mollie och jag tjejkväll med massoor med godis och chips och popcorn och sånt :)

Vi kollade på skräckfilm, och då blev vi så rädda så vi kollade på Greece efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: