2

FriidaLindqvist

Bilder från Sälen

JAG ÄR HEMMA! äntligen! Har ni saknat mig? :)

Söndag (dagen vi kom dit):

Vi åkte bil hela dagen och kom tillslut fram till våran stuga ungefär klockan 4 :)

Haha det står cp i pannan på han, på lappen

Stugan!

Måndag:
Det var vindstilla och jättefint väder då.




Onsdag:








Torsdag:

Mollies och min låt








Freadg:




Lördag:

Mollies och mitt skräp-samlarbord

(Vi var i badhuset)

Söndag:
Vi åkte hem klockan 11, efter att vi städat klart i stugan.


Jag ska också lägga upp några videos. Men det får bli i någongång i veckan när jag har tid eller något. För jusst nu har jag inte tid med det :) Ska ju träffa Rikard nu Äntligen.

Men vi har iallfall haft jättekul!! Vi har åkt massor med skidor, bowlat två dagar, badat i badhus en dag och skrattat mycket.

Vi var på McDonalds 5 dagar den här veckan och vi var stammisar på Handlarn (den närmsta mataffären).

Men det är skönt att äntligen vara hemma, även fast jag komemr sakna den här resan mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: