2

FriidaLindqvist

Bilder från nyår!

Det var ju nyårsafton igår. Hade skitkul :)
Det löste sig mellan mig och Rikard också, vilket var väldigt skönt.

Det blev många bilder från igår, som Andreas tog, för han lånade min kamera som jag ska lägga upp.
Mollie och jag gick ganska tidigt till Tobbe, började dricka lite, sen kom det fler och fler folk. Bland annat Sofia var ju där, vilket jag tyckte var väligt kul eftersom att det var länge sen vi sågs, så vi satt och snacka lite. 
När det närmade sig klockan 12 gick vi upp till heden och kollade på raketer. Sen träffade jag Rikard och var hemma hos honom ett tag, tills Mollie, Daniel och Björne kom och plinga hemma hos Rikard halv 3 på natten. Då gick jag, Mollie och Rikard hem till mig och sov där. Och jag låg i soffan och åt chips enda tills jag somnade.  







haha?









'




Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga bilder ju! De va kul att du var där! (;<3

2010-01-03 @ 15:33:22
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: