2

FriidaLindqvist

Är irriterad!

Är skitirriterad just nu. Vet inte varför, men varje dag när det är skola så blir jag skitarg minst en gång om dagen. Vilket är väldigt jobbigt, och jag tar ut det över andra personer, som inte heller är någe kul för varken dom eller mig.

Men på loven är jag inte alls arg, kan knappt bli arg då. Men det kasnke är för att jag är så stressad i skolan och att jag blir så irriterad på några jävla pluggisar i klassen. Man kan vara bra i skolan utan att vara pluggis! Men det fattar ju inte vissa. Tröja jävlar är ni också.
Varför jag kallar vissa i klassen pluggisar är för att dom är helt knäpp tysta och världens änglar när läraren är i klassrummet och när läraren inte är i klassrummet pratar ni skitmycket.
Som igår på historia-lektionen till exempel, Mollie och jag ligger lååångt efter alla er andra eftersom att vi var lediga en veca, och behöver då jobba i kapp. Och medans vi sitter och läser i Historia boken så pratar dom flesta i klassen direkt när läraren gick ut. Och där sitter ni med era minst 10 MVG utan att överdriva och håller på att stör era klass"kompisar" så att dom inte ens har chansen att få bättre betyg. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: