2

FriidaLindqvist

Just nu...

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik på MTV och funderar på om jag snart ska börja sminka mig. :) Jag var ju och sola efter skolan.  Jag blev typ inge brun, så jag ska nog sola i helgen också :) Men lite brun blev jag iallfall.

När jag har fixat mig så ska jag träffa Rikard älskling :)

Skulle egentligen gått till gårn idag med Mollie, för det är tjejkväll, och dom skulle ha spa eller något där. Men hon är sjuk eller något, så det blev inte av.


sooollllaaariiiuuummm

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va kul. så snyggt att vara brun! (;

sv: jah har sett de, du passar ju skit bra i de! :) kramar

2010-02-03 @ 15:20:58
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: