2

FriidaLindqvist

Somnade när det började bli ljust ute, och vaknade när det var helt svart ute!

Kom precis från duschen och sitter just nu i min säng och äter choklad och dricker vatten! Gott!
Idag har varit en skön dag. Jag sov till halv 5 bara för att jag var uppe jättesent igår och kollade på massooor med Gossip Girl. När jag orkat mig upp ur sängen och ätit lite träffade jag Rikard!♥

Jag är ovanligt glad! Det känns som att allt bara håller på att bli bättre och bättre.

Sommarbild från Öland på mig och långa ölandsbron, bara för att sommaren är så saknad!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du är saknad frida! <3

2010-02-28 @ 23:37:02
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Måns

saknar sommaren som fan alltså..

2010-02-28 @ 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: