2

FriidaLindqvist

Jag tycker INTE att jag är tjock.

LÄS!
Kollade nyss på gamla bilder på min bdb. Bilder som jag la upp för ungefär ett år sen. Då hade någon kommenterat anonymt att jag tyckte att jag var tjock, så därför åt inte jag i matsalen.Det var nog... det dummaste och mest irriterande jag hört på länge. Jag äter faktiskt ganska ofta i matsalen. Dom gångerna jag inte äter där så är jag inte hungrig, eller så är det något väligt äckligt där. Och att jag tycker att jag är tjock?! Nej det tycker jag inte. Jag tycker att jag är smal, normalt smal. Men jag skulle inte bry mig om jag skulle gå upp några kilo. Som jag gjorde för ett tag sen, och jag blev då väligt glad. Men sen gick jag ner igen. Bara jag inte är så smal att jag ser ut som ett vandrande skelett, eller väligt tjock så mår jag bra. Det händer ingenting med min vikt, hur mycket jag än äter. Rikard har t.ex. nästan aldrig sett någon tjej som äter så mycket som jag, haha! Nej, men mat, chips och godis och sånt är gott! Spelar ingen roll om man går upp lite i vikt av det, bara man är nöjd med sig själv. Och jag tycker att det är skitsnyggt med lite mer kurvor, och jag önskar att jag hade mer av det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant så! Längtar tills torsdag :) kramar

2010-02-23 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: