2

FriidaLindqvist

Shopping.

Jag har uppdaterat dåligt, jag vet. Men igår på dagen var jag iallfall med min mamma, Mollie, och moster, (som är Mollies mamma) i Eskilstuna. Jag hade inge smink när jag var där och jag var helt ofixad.. jag hade bara gått upp och klätt på mig, sen åkte vi. Haha.

Jag köpte.. eller, jag fick lite kläder och grejer av mamma.


Jag vet att det finns fler som har en vit sån klocka.. vet inte om den är exakt likadan? Jag ville ha någon rolig färg, men jag passade inte i dom, eftersom att jag är så vit :O Men i sommar, när jag har sommarjobbat och tjänat ihop lite pengar så ska jag köpa en likdan sån klocka, fast en grön eller orange! Hihi.






Skitsnyggt skärp! (y)


Vitt hårband, eller vad det heter. Som jag ska ha när jag åker skidor och snowboard :)


Som alla vet så ska jag färga håret mörkare. Jag och mamma sulle egentligen färga håret på varann igår. Men vi hann inte. Så Hon ska färga mitt hår idag istället.


Kommentarer
Postat av: :)

Lägg ut en bild på dig sen när du har färgat håret :D

2010-02-21 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: