2

FriidaLindqvist

Piering i naveln är över.. :( För ett tag iallfall

För dom som inte visste så har ju jag haft hål i naveln i lite mindre än ett år. Fick det av pappa i konfirmationspresent.
Men när jag var i Sälen så märkte jag helt plötsligt att jag hade tappat min navelpiercing. Skulle då få låna Mollies piercing sålänge så att mitt hål inte skulle växa igen. Men det hade det redan gjort då, jag blev ledsen då, så Mollie gjorde en piercing till med av ett örhänge, eftersom att det fick jag iallfall igenom. Så jag har haft ett örhänge som navelpiercing sen vi kom hem från Sälen.
Men nu bestämde jag mig för att ta ut den, och låta hålet växa igen. Eftersom att det var helt varigt och äckligt...

Jag kom också på att man kan ha fin mage utan att ha någon navelpiercing. Även fast jag saknar det väligt mycket.
Men jag kanske ska ta ett nytt hål. Får se om jag kanske gör det sen någon gång :)

Varning för äcklig bild!!
NU


Bilder från sommaren!




Kommentarer
Postat av: mikaela

då är vi två nu då ;)

2010-02-04 @ 23:06:32
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: