2

FriidaLindqvist

Min dag + dagens outfit

Hej älskade bloggen. Har inte uppdaterat något idag, för jag kom hem nästan precis nyss :) Efter skolan gick jag och Mollie till mormor och drack kaffe, snälla som vi är så är det klart att vi går och hälsar på våran mormor ibland!

Efter det gick vi till gårn.

Mollie skulle sova hos andré ikväll, men det blev inte så, så hon sover hos mig, som vanligt. Haha. Hon bor nästan hos mig :)

Vi tog nyss massor med "dagens outfit bilder".
Laddar upp några av dom!









Man ser inte så bra vad vi har på oss men...
Mollie:                                              Frida:
Adidas tröja                                     Tjöja med "puffärmar"
T-shirt                                              Jeansleggings     
Tubtopp                                            + smycken
Leggings
Skärp
Världens snyggaste klocka
Pälsmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: