2

FriidaLindqvist

Alla hjärtans dag

Usch vad jag har uppdaterat dåligt. Jag har nästan haft ångest över det, för blogga är verkligen någonting jag behöver i mitt liv har jag kommit på. Men nu ska jag iallfall bli bättre på att öppdatrea igen, jag har bara inte haft tid.

Idag är det ju allahjärtansdag och det första jag ser när jag loggade in på blogg.se var att någon hade kommenterat "hora" till mig, haha. Det finns ingen anledning i världen att kalla mig det.
Man blir inte så glad av sånna kommenterer iallfall..


Igår var det Rikards och min 10-månadersdag. Man kan säga att vi nästan fira ihop våran 10-månadersdag och allahjärtansdag. Vi var iallfall hemma hos mig och bara kolla på film och åt chips och myste.

Hjärt-chips passade bra!




Nu ska jag duscha och sen ha ansiktsmask sen får jag se vad som händer, kanske blir det bara en skön hemmadag idag.

Vad gör ni på allahjärtansdag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: