2

FriidaLindqvist

Jag vill börja blogga igen!




                    Men jag vet inte om vad!?

Typ malmamarken skulle jag kunnat blogga om.. eller när jag var på Grönan med Mollie, Julia och Jennie. Men jag tog knappt några bilder någon utav dom gångerna. Jättetråkigt tycker jag.
Men jag kan ju börja med att lägga in bilderna från Malmamarken...eller nej. Jag tog tre bilder, och det är inga nödvändiga bilder...
Men malmamarken var riktigt rolig iallfall, tyckte jag! Jag hade skitkul och var överdrivet glad:)
Vädret var ju skitbra också, en dag iallfall. För ni bryr er säkert hur vädret va, eller hur?

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag sova. Så kanske jag lättare blir frisk.. eftersom att jag är sjuk just nu öpptäckte jag imorse, så jag var på apoteket förut...

uhuhuhuuu, jag måste till solariumet också, kanske blir imorgon? innan all min bruna färg försvinner!

och nu blir det här inlägget ett sånt här långt och tråkigt inlägg som ingen orkar läsa, men vem bryr sig? 

Kommentarer
Postat av: Sofija

när du väl bloggar är de klart man läser frida ;) kram

2010-08-04 @ 19:24:20
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: