2

FriidaLindqvist

BLÄ på HANTVERKS GYMNASIUM

Idag har jag varit i Eskilstuna och handlat skräp. Sen spytt för jag åt en RÄKA, som jag egentligen tycker om. Men det var bajs i den elelr något. Sen hittade jag saker jag verkligen vill ha, men DET ÄR KLART ATT JAG INTE HAR NÅGRA PENGAR NU BARA FÖR DET. Sen kollade jag på st eskils gymnasiums hemsida.
Där står det att när jag går i 2an och 3an ska man vara ute och praktisera om det där, och det jag ska gå gymnasie om är ABSOLUT ABSOLUT INGENTING I HELA VÄRLDEN något som jag ska jobba med, ALDRIG!!!!.. t.ex. MASSAGE! BLÄ. JAG SKULLE ALDRIG MASSERA EN OKÄNd MÄNNISKA. USCH VAD ÄCKLIGT. Fattar inte varför jag ska gå på mitt gymnasium som jag har valt, jag kommer inte klara av det där. Skittråkigt ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: