2

FriidaLindqvist

Är med Mollie!

Förlåt mina älskade blogg-läsare för att jag inte har uppdaterat något idag, men jag har inte tid att blogga nu för tiden, men jag ska bli bätte på det, jag lovar! Och min blogg är skittråkig just nu. Men jag är tråkig. Nej det är jag inte. Men jag har så kul nu på dagarna så jag har inte tid för att blogga :D Igår sov iallfall Rikard hos mig, och idag efter skolan träffade jag Mollie, Anny, Kristoffer och David. Vi var på gårn och sen kom Jeanette.

Mollie sover hos mig ikväll och nu ska vi kolla på film och äta popcorn! :D
Imorgon är det fredag!!! och jag ska gå upp ungefär klockan 6.. :O hur nu det kommer gå eftersom att jag går upp 20 över 7 annars. Men så då hinner jag blogga på morgonen och lägga ut dagens outfit. För imorgon är det fredag!!!


Och imorgon ska jag och Mollie shoppa med hennes mamma, min kära moster! Kul :)

Nej godnatt alla fina och fula :) nej ingen är ful.


Bild på mig och Mollie efter fest för ett tag sen, haha. Visste inte ens
att jag hade den här bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: