2

FriidaLindqvist

Usch, den här dagen har jag mest bara varit sur och dum..

Usch, den här dagen har jag mest bara varit sur och dum.. Och nu när jag kom hem märkte jag att jag fått 3 sms.. men min touch på mobilen har gått sönder. Så jag kan inte kolla på dom. Kan det vara karma kanske..?

Men jag har anledning till att vara sur och dum, för jag har knappt fått sova någonting i natt. Jag somnade ungefär klockan 4 bara för att jag hostade så mycket. Klockan 7 blev jag väckt av mamma, för att vi skulle sjunga för lillebror innan han skulle till lekis. När jag precis lagt mig och somnat om så ringer min pappa mig för att han ville prata med Isak. När jag precis somnat om efter det kommer mamma in i mitt rum igen för att jag hade lånat hennes borste och hon visste inte vart den var.. Och det tar ungefär 100 år känns det som för mig att somna. Bara för att jag hostar, hela tiden! 

Men nu ska jag kolla på film och  ligga här i min säng och äta riskakor. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sofija

sv: jah de tycker jag absolut! :)

jo de är väldigt irriterande, de ska jag :) kramar

krya på dej!

2010-04-09 @ 13:42:39
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: