2

FriidaLindqvist

Lite fjärilsprat...

Min älskade pojkvän sov hos mig igår. Så därför uppdaterade jag inget igår kväll.
Idag var jag hos tandläkaren, hade inga hål alls, såklart. Jag har faktiskt aldrig haft hål i någon tand.


Efter skolan idag gick jag hem till min pappa. Då gick jag också ut på baksidan där en stund. Och OJ vad mycket fjärilar dom hade där. Det var säkert tp 30 stycken, uatn att överdriva...
Nej men nu ska jag inte sitta och snacka om fjärilar. Utan jag lägger upp några bilder från idag och sen går jag till affären och köper pengar till mobilen.


Skriver mer ikväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

gud vad söta ni är asso!

2010-04-15 @ 09:49:47
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: